Sommerens ord og råd.

Denne sommeren har jeg opplevd å høre mange kloke ord og morsomme sitater eller ord, og jeg tenkte jeg ville dele dette med deg!


SITATER:
She's going to let the hair come out - Iselin fortalte vertsfamilien vår i Tyskland da de slet med å finne forskjeller mellom Analin og meg.

... Og da trodde jeg dere paret dere med meg! -
min forklaring på hvorfor jeg bommet hardt på en Phace-runde på en busstur på Tysklandsturnéen.

Melkeslang - noe man driver med oppe i Øverskogen hvis man ikke har nok melk; man finner ei ku og setter i gang, haha!

Hadde jeg ikke visst hvor vi var hen, hadde jeg ikke visst hvor vi var hen - utbrøt jeg da jeg kjørte på motortrafikkveien fra Furumo til Vikersund; jeg kjente meg rett og slett ikke igjen.


KLOKE ORD:
* Sett vekkeklokka di et stykke fra sengen - da må du stå opp for å skru den av, og da er du allerede over halvveis i mål! Denne metoden brukte jeg på Tysklandsturnéen, og den funket veldig greit!

* Ta med deg en vannflaske hvor enn du går - det koster ingenting å fylle den på caféer e.l., og du får i deg væske (ideelt for min del)! Sunniva lærte meg dette.

* Vær alltid positiv! Gi av deg selv, selv om det kan være vanskelig til tider. Anne-Marthe er inspirasjonskilden min.


Dette er bare noen jeg kom på i farten - jeg husker sikkert flere senere, og det kommer garantert noen nye resten av sommeren! Hvis du kommer på noen jeg har glemt, så minn meg gjerne på dem :) Jeg skal få skrevet dem ned her, så bare følg med videre, hehe!

Nevnte jeg at jeg har fått mascara av Sunniva? Hun er så grei, hun! Jeg pleier jo vanligvis ikke å bruke det, for jeg har jo sorte øyevipper fra før av. Men jeg tok det på meg i dag, så da kan du jo se resultatet!

Uten mascara.

Med mascara.

Jeg ser at bildet uten mascara er noe mer utydelig enn det bildet med, men prøv:
Ser du forskjellen?

Ta vare på deg selv!
~ Bella :)

Kommentarer

  1. "You mean the school that looks like a prison?" :D

    SvarSlett
  2. awww! <3 søte søte anabel! <3 er så god du! :))) du har så sykt fine øyevipper og øyne at du trenger egentlig ikke mascara! hehe! <3 savner deg alt! <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!