Start of something new

Hybellivet mitt vil faktisk starte fra og med i morgen. Jeg må si jeg er utrolig spent, og at jeg gleder meg litt! Det vil jo bli fantastisk spennende! Analin og jeg har fått vår egen hybelleilighet - vårt første skritt ut i voksenlivet... Lurer på hvordan det vil funke!

Men, så klart; det vil bli trist å forlate Askerud Gård. Naboene hadde snakket med mamma og pappa, og da hadde de fortalt at de kom til å savne oss - gården ville ikke bli den samme uten oss, eller noe. Aww, det var jo bare så kooselig! :))

Samtidig vil jeg ikke si vi flytter h-e-l-t. Jeg tenker meg vi kommer hjem så å si hver helg, og sikkert noen hverdager også. Dette er på en måte bare en forsmak på voksenlivet! Analin og jeg kan fortsatt komme hjem eller kontakte mamma eller pappa hvis det er noe vi lurer på.

Hvis du ikke visste det, har Analin og jeg opprettet en ny blogg der hvor vi skriver de siste nyhetene på hybelfronten! Følg oss på http://www.hybeltwins.blogspot.com/

Nyt den siste delen av søndagen!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!