Skoleprøver + annet stress = lite søvn!

I dag hadde jeg to prøver: En nynorsk stilprøve som gikk fra 8:15-11:45, noe som gikk relativt greit, tror jeg. Men jeg vet aldri med nynorsk! Etter friminuttet, kl. 12:20, var det klar for ny prøve - treningslæreprøve, som gikk passe dårlig. I siste økt fikk vi lov til å se en film siden vi hadde slitt oss ut med prøver i alle de tidligere øktene; vi så på julefilmen Polarekspressen! Jeg husker jeg ofte så traileren til denne filmen da jeg var yngre, og jeg lurte alltid på hvordan denne filmen var! Jeg må innrømme jeg likte filmen. En utrolig koselig film, i alle fall! Spesielt likte jeg sangen "When Christmas comes to town". Den ga meg frysninger! Du kan høre på den her. Det var utrolig kult av norsklæreren vår å ta med en julefilm, og ikke en sånn kjedelig norskfilm - det hadde jeg rett og slett ikke orket å se på...

Etter skolen, tok jeg en liten treningsøkt på Elixia - er jo så enkelt når jeg bor like i nærheten! Har besøk av Vetle (klassekamerat) - vårt første guttebesøk! Vi har spist vafler og gjort litt fransklekser.

Skal si øyelokkene mine begynner å bli tunge nå! Jeg må innrømme jeg kom ganske sent i gang med lekser i går. Jeg måtte en liten tur innom butikken, men det tok selvfølgelig ikke hele ettermiddagen. Det er bare det at tanken på alle prøvene jeg må igjennom før jul, bryter meg helt ned. Derfor ble det nattlesing. Et godt stykke over tolv i natt også. Flate, eller.

Jeg burde vel fortsette med franskpugging, slik at det ikke så altfor sent i natt også. Kos deg videre i kveld!

Har du også mye stress før juleferien?

Take care!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Kom til Jesus!

MUNTLIG EKSAMEN!