1. dag på hybelen!

Nå befinner jeg meg på hybelen, akkurat tatt en treningsøkt på Elixia. Det er så deilig å kunne bare ta en treningsøkt på Elixia når jeg vil - ikke måtte tenke på at bussforholdene må korrespondere eller finne meg selv sliten og trøtt når jeg kommer hjem grunnet den lange reiseveien. Herlig, altså!

Gårsdagen gikk bare til å få inn møbler, rydde, ordne og skrive under kontrakt. Dette tok selvfølgelig en stund, og jeg merket jeg ble litt engstelig da jeg så hvor mye klokken var da Analin og jeg omsider ble alene i hybelen - omtrent halv ti. Det var først nå vi måtte få begynt og lest til geografiprøven neste dag. Jeg visste det var hardt stoff, og jeg visste det ville bli grusomt sent før vi skulle få lagt oss. Jeg tør nesten ikke skrive det her engang! Men jeg kan si det ble en stund etter midnatt.

Endelig har vi fått lagt ut bilder av hybelen! Du kan finne dem på Analins og min hybel-blogg her: www.hybeltwins.blogspot.com.

Jeg får komme i gang å gjøre lekser. Har treningslæreprøve på torsdag, og må få lest litt til den. Geografiprøven gikk forresten rett i vasken... Jeg gruer meg til å få den igjen! Den beste nyheten i dag, var vel at jeg fikk 6'er på "idrett og samfunn"-prøven da!

God bless!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!