Det er 1. desember.... I DAG!

.... "I dag er det første desember" - noen som kan synge med? :) Jeg tror sangutdraget kommer fra Amalies jul; er det noen som kan bekrefte dette? Dette året må jeg klare meg uten sjokoladekalender, grunnet godteriløftet mitt. Nå er det faktisk bare én eneste fattig måned igjen før jeg har klart meg i ett år!!

Dagen møtte meg med en frysende kulde. Det er ikke ofte jeg fryser i sengen om morgenen, og verre ble det da jeg gikk ut døren. Da jeg kom ut, la jeg merke til at klokken var 06:58 - bussen kommer 06:59!! Jeg visste ikke hvor langt ut på 58-minuttet den var kommet, så jeg begynte å småløpe. Bussen kom da jeg var halvveis i bakken (heldigvis lyste snøen opp omgivelsene rundt, så det var ikke noe problem for bussjåføren å se meg), og da var ikke Analin kommet ut engang! Vi har vært ganske sene de siste dagene, og til og med bussjåføren kommenterte det i dag! Uff, nå er det virkelig på tide å komme seg ut tidligere...

Nå sitter jeg og ser på julens første hjulekalender med Vazelina bilopphøggers! Det fikk meg til å mimre tilbake til den tiden jeg så dette forrige gang; da jeg var yngre, og livet ikke var noe stress... Jeg skal innrømme vi nettopp har hatt 2-3 uker med relativt lite å gjøre på skolen, men det er nå, de siste ukene før jul, alle prøvene kommer!

Angående hybler; mamma og pappa var ikke særlig fornøyd med den hybelen nevnt i forrige innlegg, og det ble til at vi la inn en ny annonse i Ringblad. Vi fikk et svar i dag, og vi skal se på den til torsdag. Håper denne er bra - hvis ikke, har jeg lyst til å gå for den første.

Hva syns du om årets julekalendere? Er det noen andre du heller savner?

Jeg ønsker deg velkommen inn i den kalde julemåneden!
~ Bella

"Perhaps the best Christmas decoration is being wreathed smiles"

Kommentarer

  1. Amalies Jul! FTW ;D
    Og ja, i morgen skal vi STÅ NEDE når bussen kommer! ;)

    SvarSlett
  2. Haha, jeg husker den perioden da vi ALLTID kom ut sent til bussen! Glad vi er ferdige med den tida nå :P

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!