På vei til Sørlandet!

Til mine kjære og tålmodige lesere: Jeg beklager virkelig for at jeg ikke har blogget på en god stund, men det har vært helt utrolig mye å gjøre!!

Jeg har nå kommet meg hjem, pakket ut av baggene (les: IKKE ryddet, så det er helt bomba på rommet nå, haha...), vært på jobbintervju - og fikk jobben på dagen! - og nå er jeg på Oslo S og venter på tog til Kristiansand; jeg skal nemlig allerede på en venninnegathering fra skolen! Vi skal være hos Linn, og Marianne og Ida kommer også (tar tog med Ida). Vi skal være hos Linn til lørdag, så vi feirer 17. mai der også! Dette skal bli spennende, jeg gleder meg!

Det vil igjen si at det ikke blir blogging i nærmeste fremtid heller. Men fortvil ikke, mine trofaste følgere; jeg skal komme sterkere tilbake! Jeg skal få blogget om den siste uken før skoleslutt (her skjedde det MYE jeg gleder meg til å fortelle dere om!) og et slags tilbakeblikk på året som nå har gått på Haugetun Folkehøyskole. Det kommer, jeg trenger bare å få tid til rådighet!

Ha en strålende 17. mai, alle sammen!
- Bella.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Kommentarer

  1. Kjempe bra innlegg :D Digger deg , stå på!
    - Tamarras-

    SvarSlett
  2. SV: Tusen takk Bella mi! Ja, du skulle virkelig vært der :D Ta turen neste fredag ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!