Hyttevisitt!

Så tok vi, altså Andrea, Mari (to av Analins gode venner fra folkehøyskolen), Analin og jeg, turen opp til hytta vår. Vi har nemlig en egen hytte på vår egen eiendom! Den befinner seg altså 20-30 minutters rask gange hvis du tar skogsveien - og det i strake oppoverbakken! - fra hjemmet vårt, men det er likevel godt å komme seg litt ut av huset også. Dessuten ble det en fin mosjonstur! Denne hytta tilhørte egentlig noen jaktere som brukte dette som et oppholdssted mellom jaktdagene, men så ville de ikke ha den lenger. Derfor ga de den videre til oss for rundt 3-4 år siden; den er jo på vår eiendom.

Jeg er ikke så ofte på hytta lenger. Forrige gang jeg hadde skrevet i hytteboka var for to år siden, og da var jeg bare en snartur innom etter at jeg hadde løpt opp (da løper jeg bilveien; den er litt lengre). Jeg har løpt opp senere også, men da stikker jeg ikke innom hytta - disse turene var bare ment for harde intervalløkter. Nok om det. Da jeg kom opp til hytta, begynte jeg - atter en gang - å spørre meg selv om hvorfor jeg ikke har vært her oftere. Det er jo så koselig å være her; så primitivt og avslappende, og det gir en masse kvalitetstid sammen familie og/eller venner (aldri om jeg camper der alene, nei!) uten alle de elektroniske duppedittene! Analin og jeg bestemte oss derfor for å stikke opp til hytta og overnatte på hytta minst én gang i løpet av sommerferien - kanskje også med Iselin hvis hun vil være med? Jeg gleder meg allerede!!

Ellers må jeg selvfølgelig gratulere vår kjæreste Simba med hans 5 års - og 9 kilo (haha)! - i dag! Jeg håper han har kost seg masse. Han har iallfall sløvet en god del av dagen i senga han ligger i på bildet under, hehe.

Simba er 5 år i dag!!
- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!