Dikt fra min kjære!

Duften av syriner, som i blomsterhaven står,
svever nu imot meg, på takterrassen vår,
og med den svever også, den vakreste fiol,
som i et kast med vinden, faller ved min stol,
jeg plukker den og holder den, og sender den avsted,
med ønsker om en herlig dag, av blomsterduft og fred,
og hvis du mottar denne blomst, fra han som elsker deg,
da vet jeg sikkert at naturen, er på lag med meg

Det må være det nydeligste diktet jeg har fått fra noen NOEN gang! André er så fantastisk og god med meg, tenk at jeg har vært så heldig å ha fått et så flott menneske som ham inn i livet mitt.

André og meg da han var på besøk hos meg for to uker siden.


- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!