Dag 2: 3 positive ting for dagen!

1. Våkne opp og begynne dagen sammen med André! Vi har lagd oss våre rutiner om morgenen, spesielt hvis det er jeg som overnatter hos ham (jeg står opp etter at han har dratt hvis det er han som overnatter hos meg). Selv om vi ikke snakker så mye sammen om morgenen, er det godt bare å vite at vi er sammen.

2. Kneet blir virkelig bare bedre og bedre for hver dag! I dag behøver jeg nesten ikke å tenke over at jeg går (altså at jeg slipper å tenke balanse og knær over tær ved hvert skritt jeg tar med høyrefoten), og jeg kan halte ned trapper i naturlig tempo!

3. Jeg skal møte Sunniva i dag! Vi har tenkt til å traske litt rundt i Oslos gater og titte litt, og kanskje bare ta en rolig kveld hjemme hos enten henne eller meg. Jeg gleder meg veldig til å være sammen med henne igjen!

- Bella.

"How to be happy: decide every morning that you are in a good mood."

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!