Dag 1: 3 positive ting for dagen!

I det siste har jeg sett at en ny utfordring er blitt det nye 'in' på Facebook. Man skal skrive tre positive ting i løpet av dagen. Jeg syns dette er en veldig fin utfordring, fordi det gjør en bevisst over alt det gode som skjer i livet og rundt seg! Og hvis man ikke heelt finner det - ja, da må man bare grave dypere! Egentlig hadde dette vært en fin utfordring for alle og enhver. Siden ingen har utfordret meg enda, så utfordrer jeg meg selv: Jeg skal skrive tre positive ting i tre dager! Da vet du jo også at det kommer minst ett blogginnlegg hver dag de neste to dagene også, hehe.

Bellas 3 positive ting for dagen:
1. Høyrekneet er ikke like stivt og vondt som i går på denne tiden!
2. Jeg skal nyte en alenetid i Oslo sentrum! Bare traske litt rundt for meg selv og titte på ting og slikt... Jeg gleder meg veldig!
3. Jeg skal besøke André og være hos ham til i morgen! Perfekt avrunding på dagen!

Nå skal jeg lese mer pensumstoff i det jeg må få kløyvet meg igjennom før jeg også kan ta meg en velfortjent sommerferie! Jeg regner faktisk med å være ferdig innen morgendagen!

Øyeblikksbilde.


- Bella.

"Enjoy the little things in life... for one day you look back and realize they were the big things."

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!