Dag #4 etter operasjon.

I dag klarte jeg å dusje helt uten hjelp! Vel, mamma hjalp meg med å hente tilbehør jeg trengte kvelden i forveien, men jeg klarte meg helt alene denne morgenen! Fantastisk følelse, bare veldig tidkrevende - jeg kom meg vel ut av badet en time etter at jeg hadde vært inne, haha!

Til tross for at smertene for det meste ikke er et nevneverdig problem og at jeg er imponerende mer oppegående nå i den postoperative fasen enn det jeg hadde forventet, er jeg konstant sliten, mye svimmel og jeg har flere forkjølelsessymptomer. Jeg merker det er hardt belastende å gjennomgå en operasjon, og både kroppen og formen min trenger tid på å bygge seg opp igjen.

Resten av kvelden vil nok gå med til å få i meg mye væske, lese videre i boken min og ta tidlig kvelden. Etter en lang dag med sine tanker, bilturer og gjøremål, merker jeg det skal bli godt bare å ta det helt rolig i kveld.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!