Bildedryss!

DAGEN I DAG!! Maiken og jeg (med flere) storkoser oss i solen!

Torsdagskveld; grilling ute!

Jeg spiste banan med sjokolade igjen! Jeg nevnte jo på skolens akedag i januar at jeg kom til å prøve dette igjen, så da muligheten endelig bød seg, tok jeg den. Det var like godt - om ikke mer - som på akedagen.

Serine og meg!

Tur til Gamlebyen; vi befinner oss på en kafé, og Linn og Silje deler gulrotkake.

Koser meg med Brownies, da. Den var rågod!!

Vi morer oss med Kubbespillet!

Karianne viser hvordan man skal svinge pinnen!

Jeg prøver å slå ned noen kubber - forgjeves? Haha, jeg måtte le av hvor amatør jeg var på dette feltet!

Studiotimer! Her synger Krish inn, mens Kris prøver seg bak dataene. Det er mye å holde styr på, men vi begynner å lære oss det nå!

Krish synger av full hals!

Gutta sitter og venter mens Leif spiller inn instrumentalversjonen jeg skulle synge inn.

- Bella.

"Side by side or miles apart, dear friends are always close to the heart."

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!