Oppdatering.

Jeg beklager virkelig for sent innlegg. Eller, vent; jeg er kanskje ikke det likevel (dessuten begynner dere nok å bli temmelig lei av at jeg beklager meg hele tiden, hehe). Det beviser nemlig bare at jeg ikke har hatt tid til det, fordi jeg har hatt det så FANTASTISK her på skolen!

For det første; vi har fått oss studio i musikkrommet! Jeg driver på og spiller inn tre forskjellige sanger; "Sweet Goodbyes", "Reflection" og "A Whole New World", og ja; jeg synger begge stemmene i den sistnevnte sangen! Forresten; da jeg var i studioet nede i skolebygget (vi har nemlig to forkjellige studioer på skolen!) og sang der, sa Leif, studiolæreren min, at jeg sang kjempepent! Charlotte fortalte meg at han hadde sagt til de andre elevene mens jeg var i det lydtette rommet og sang; "jeg vet ikke om dere har latt merke til det, men hun har en veldig kul stemme!" Åh, hvor koselig er ikke det, da?!

Apropos Charlotte; hun går ikke på skolen her lenger. Hun valgte å slutte på torsdag, og heller gå over til Rønningen Folkehøyskole. Den nyheten traff meg midt i fjeset - jeg hadde jo ikke fått greie på det før dagen før! Jeg håper hun får det fint i Oslo, og jeg håper hun vil finne seg til rette der. Men jeg kommer virkelig til å savne henne.

Vi er nå blitt én elev mindre i SSS-klassen vår - og det vil også si én rolle mindre til Grease. Heldigvis hadde hun en liten rolle i stykket, så det blir bare fordeling av replikkene hennes mellom oss andre jentene. Speaking of Grease; nå har vi endelig begynt med dansene til sangene, og det er så fantastisk gøy - jeg har ikke ord!! Åh, jeg elsker det, rett og slett! De fleste dansene går veldig greit, men det er noen av dansebevegelsene som går litt utenfor min "komfortsone", og det kan virke kleint når jeg utfører dem. Men jeg har lært meg at jeg bare må overdrive bevegelsene og heller tro jeg ser dum ut - for det er da det blir best. Dessuten syns jeg ikke det er flaut å danse for resten av klassen! Åh, jeg er så utrolig glad i dem alle. Sondre, medelev i klassen min, sa plutselig til meg: "Elvis her og Elvis der [begynnelsen på strofen jeg synger solo]... Det verset nailer du lett, Anabel." Som jeg satte pris på å høre det! Det er nemlig dette verset jeg må dra meg selv helt ut, haha. Du skulle ha sett meg - du ville ikke trodd at jeg hadde gjort noe slikt!

Jeg har også spilt mye Ligretto i det siste. Det er kjempegøy! Maiken er den absolutte mesteren her, og vinner så å si hele tiden. Likevel vil jeg si at jeg klarer meg overraskende bra selv! Det er så herlig spill, altså - helt utrolig. Jeg er blitt kjent for mine mange utbrudd og samtaler med meg selv under spillet; "flate, eller!", "åh, det var sykt deilig" eller "nå har jeg stagnert helt; hva skjer'a?" for å nevne noen. Hehe, de andre ler av meg til stadighet.

Angående det å ta det rolig på grunn av overbelastningsfasen jeg er inne i; jeg er ikke så veldig flink til det enda. Vel, i forrige uke gikk det greit - jeg hadde en treningsøkt fire ganger, i tillegg til at jeg danser i SSS-timene (og ja; jeg blir varm!). Her syns jeg at jeg var flink til å ta det rolig, men jeg føler meg kjempelat - og selvfølgelig kommer den dårlige samvittigheten tilbake. Denne uken har jeg trent i går - sammen med min nye treningspartner Martin (trener fortsatt med Anders også, da)! - og i dag. Jeg tok en sykt bra og tung treningsøkt i dag; løp harde intervaller på mølla før jeg trente styrke. Så nå har jeg vondt i kneet på grunn av den harde økten. Jeg skal trene på fredag, lørdag og kanskje søndag, og enten i morgen eller på torsdag. Æsj, jeg skulle ønske jeg klarte å slappe mer av. Det er vanskelig, altså! Jeg er jo vant til mye trening fra idrettslinjen på vgs. Kanskje jeg klarer å se bort fra søndagstreningen.

Nå skal jeg være kioskvakt sammen med Martin på et kjøpesenter! Berit spurte SSS-klassen, og jeg sa meg frivillig da hun spurte meg i etterkant. Jeg syns det er herlig å føle at jeg er til nytte! Dessuten fikk jeg med meg Martin, så jeg får jo koselig selskap! Forresten, jeg var på en obligatorisk skoletime i går hvor vi spilte bowling - ja, jeg ville ha fått fravær hvis jeg ikke var med! Bare for å gi deg et innblikk i hvor "hardt" det er på skolen vår, hehe.

- Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!