Tanker en mandagskveld.

Da kom jeg meg vellykket gjennom bloggutfordringen, og hvis du har fulgt med på den, har du kanskje lært noe nytt om meg?

I kveld holdt jeg andakt på øvelsen med koret mitt, Kor Major, og jeg snakket om mitt forhold til bønn. Jeg fikk så overraskende mange hyggelige og varme tilbakemeldinger i etterkant av den - både ros og klem! - og det varmet min sarte, lille sjel! I morgen venter en spennende dag når virkeligheten omsider henter meg inn igjen. Etter en dag fylt med mange inntrykk og tanker, merker jeg nå at det skal bli godt å finne sengen i kveld.

Øyeblikksbilde.

God natt til alle der ute!
- Bella.

"Frykt ikke, for jeg er med deg. Se deg ikke engstelig om, for jeg er din Gud. Jeg styrker deg og hjelper deg og holder deg oppe med min rettferds høyre hånd."
- Jesaja 41:10.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!