Bloggutfordring, dag 3.

3 ord jeg sier hver dag.

#1: Flate.
Hehe, jeg kommer selvfølgelig ikke utenom dette ordet. Jeg banner ikke, så dette blir mitt uttrykk når jeg trenger å få ut frustrasjon. Jeg har blitt tullet med angående dette, fordi enkelte mener at man ikke får ut nok sinne i ordet "flate", men jeg tror det handler mer om hva man selv er blitt vant med å bruke av kraftuttrykk. Jeg får ut akkurat det sinnet jeg har behov for i dette ordet.

#2: Koselig.
Ja, det er et kjedelig ord, men jeg sier det (altfor) ofte.

#3: Liksom.
Dette er jeg egentlig litt skamfull over. Det er et muntlig ord som jeg har begynt å bruke mye i det siste. Dette er nok noe jeg vil prøve å avvenne meg. På folkehøyskolen husker jeg at jeg ofte sa "ass" og "lissom", ord som jeg ikke var veldig stolt over at jeg brukte. Jeg ble derfor enig med meg selv at hver gang jeg sa et av disse ordene måtte jeg ta ti push-ups. Skal si det ble mange push-ups i løpet av disse dagene! Jeg kunne jo selvfølgelig ta dem i flere omganger, men min personlige push-up-rekord ligger faktisk på 50 strake (da jeg gikk på idrettslinjen på VGS)!

- Bella.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!