Ny header!

Den forrige headeren jeg hadde, var et bilde som ble tatt for lenge siden - før afro-perioden min, til og med! Derfor valgte jeg å finne et nytt bilde som header - et bilde jeg tok på lørdag før jeg skulle på familiebesøk i Oslo!

Den gamle headeren min.

Den nye headeren!

Jeg pleier vanligvis ikke å sminke meg så mye (kremt) som jeg gjorde på dette bildet. Siden jeg har opptil 1-2 treninger hver dag, føler jeg det på en måte bare er wasted å bruke tid på sminke når jeg bare må ta det av igjen. Dessuten syns jeg det er så stress å måtte ta det av igjen om kvelden, haha. Dette er jo bare min mening da; andre kan jo mene noe annet! Men de gangene jeg sminker meg, pleier det ofte å være til en eller annen anledning, eller hvis det ikke er så mange treninger den dagen.

Uansett; Hva syns du om min nye header?

Peace out!
~ Bella :)

Kommentarer

  1. SV: Takk takk :)
    Jeg er jo ikke noe mer syk en jeg alltid er på denne tiden, men aldri mistet matlysten. For den pleier jeg alltid å ha for det om jeg har spysyken eller noe annet... Jeg må jo bare prøve å spise for det om det kommer opp igjen, bedre å prøve enn å ikke gjør noe...
    Så fint bilde av deg :D

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!