Turné - det er hva jeg kaller en smak av sommer!

Hei og hopp, jeg har det fantastisk topp!

Dette KAN være det siste blogginnlegget mitt før jeg drar på turné med Heggen Gospel til Tyskland (på mandag)! Helt sprøtt, men som jeg gleder meg!! I dag har jeg vært på en øvelse med koret, i morgen er det heldagsøvelse og på søndag er det før-vi-drar-på-turné-konserter i Modum Kulturhus kl. 16:30 og kl.19:00. Jeg håper at jeg nettopp vil se DEG der! :-)

Derfor blir det liten tid til å sitte på nettet videre. Hvis jeg får noe dødtid, må jeg trene! Jeg skal virkelig få trent mye denne sommerferien - det må jeg! Det blir jo lite tid til det i Tyskland. Har jeg fortalt at vi har fått en ny bassist i Heggen Gospel-bandet? Han er lillebroren til bandlederen. Jeg har ikke fått hilst på ham enda, men jeg håper jeg vil bli mer kjent med ham på turnéen!

Her er forresten en tegning jeg tegnet nå nylig med Analin som modell. Det er så utrolig gøy å tegne, men jeg har aldri satt av tid til å gjøre det... Jeg er egentlig ganske fornøyd med den, sett at det er utrolig lenge siden jeg har tegnet!

Nå må jeg legge meg. Det blir en lang og god dag i morgen! Ta vare på deg selv, og ha et par fortreffelige uker mens jeg koser meg nede i Tyskland!

~ Bella :)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!