2IDAs underholdningsinnslag!

I morgen er det siste skoledag i 2. klasse; I 2IDA. I den forbindelsen skal hver av klassene fremføre et underholdningsinnslag for resten av skolen, som er en tradisjon på Ringerike vgs. Klassen min skulle møte opp i gymsalen for å lære en dans vi hadde laget tidligere, men siden det bare var et oppmøte på 8-9 elever (av totalt 27!!), droppet vi det. Vi ble heller enige om at Analin og jeg skulle fremføre en sang, mens resten av elevene var bakdansere og -sangere!

Alt i alt syns jeg vi fikk et ganske bra innslag. Vi skal synge I Will Survive, og med morsomme og artige dansere bak oss, vil dette i alle fall bli ganske underholdende! Da vi viste det frem for læreren vår, ble hun nesten rørt til tårer! Hun sa at Analin og jeg sang veldig fint, noe som jeg virkelig trengte å høre etter helgens opptreden....

Men nok om det. Hvis du tilfeldigvis går på Ringerike vgs eller skal til byparken i morgen, ikke gå glipp av vårt nummer! Gled deg - det gjør i alle fall jeg, hehe!

Ta vare på deg selv!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!