Sommeren er i fremmarsj!

Hei!
Jeg beklager lite blogging i det siste, men... *finner ingen unnskyldning* (kremt). Det er så lite å skrive om for tiden, og det blir så kjedelig å skrive så mye om noe som ikke er interessant. Jeg håper ikke dette blir et slikt innlegg, hehe.

I denne uken har det vært et helt strålende vær! Jeg har ikke sett maken til slikt vær siden i fjor på denne tiden. Det er også lite å gjøre på skolen for dagen. Det går nesten bare i slakke skoleøkter eller fritimer. Jeg har også spilt en del sandvolleyball, og det er jo herlig i dette været!

Til helgen skal jeg synge i to konfirmasjonsgudstjenester i Åmot kirke. Presten vil at Analin og jeg skal synge blant annet en sang som heter "Kom Til Jesus". Det er en av de vakreste sangene jeg noen gang har hørt - fremført av Nina-Jeanette og Stian, vel å merke! Det at Analin og jeg får den æren å få lov til å synge denne sangen, setter et stort prestasjonspress på meg. Men jeg skal gjøre mitt beste, så får jeg håpe det er godt nok, hehe.

I dag var jeg på min første fotballtrening etter at jeg har vært syk! Det var ufattelig gøy å være tilbake på gressmatten, og vi hadde jo knallvær til tusen! Jeg merket at formen (kondisjonen) ikke var på topp, men jeg satser på å bygge den opp igjen... Derimot fikk jeg lagt inn en del gode innlegg foran mål; med operasjonskneet, med gnagsår på ankelen og med en (litt) skadet tå.

I neste uke har jeg turnvurdering - altså, jeg må gjennom diverse turnøvelser, og så blir jeg vurdert og får en karakter etter min fremførelse. Jeg trente litt i dag på dette; diverse forlengs og baklengs ruller, kasterulle, hode- og håndstående, slå hjul med én og to hender og araberen (som jeg ikke helt får til). Skal si man trenger guts til å gjøre dette! I løpet av økten, fikk jeg vondt i hodet og nakke, og jeg slo pusten ut av meg flere ganger. Ahh, skal si jeg gleder meg til å bli ferdig med turn!

Nå stikker jeg og legger meg. Det er meldt knallvær i morgen også. Det gjør meg i så fantastisk godt humør!

Ta vare på deg selv!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!