Ikke glem å spre glede i morgen!

I morgen, den 23. november, er det MOT til å glede-dagen!
Dette er en dag der man kan gjøre noe for å glede andre - de små, verdige tingene som å gi et smil eller hilse til folk på gaten, strekke ut en hjelpende hånd eller gi en klem, en såkalt free hug, til de som trenger det. Du kan også f. eks besøke besteforeldrene dine på gamlehjemmet, eller ringe dem hvis de bor for langt unna - gjør 'det lille ekstra' du vet folk vil bli glade for!

Jeg husker dette var en av mine favorittdager på ungdomsskolen. Jeg husker spesielt min "MOT til å glede-dag" i 10 klasse: Da lagde vi, MOT789-ere (ungdom med MOT), en MOT-frokost til resten av skolen. Senere på dagen, gikk vi rundt i Vikersunds gater og ga folk gratis godteri og refleks.

Herved, oppfordrer jeg DEG til å glede noen i morgen! Det trenger ikke være noe stort i det hele tatt! Som jeg har skrevet; TENK ENKELT - du vet ikke hvor stor pris man vil sette på det!

Hvis du lurer på noe, se på MOT's hjemmeside for dette. Du kan finne siden her.

Jeg ønsker deg en fantastisk dag i morgen - spre glede! Du vil fort finne ut at "det å glede andre, gleder mest"!
~ Bella :)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!