Morgenenergi!

Nå sitter jeg og venter på banen som skal ta meg med tilbake til skolen. Morgenen begynte hos André, og det var veldig fint, selv om det var en veldig tidlig morgen for oss begge to, hehe. Selv om det er hardt å stå opp relativt tidlig, er det utrolig deilig å få utnyttet mye av dagens timer!

Forresten; på vei til banen fra Andrés leilighet, må jeg alltid krysse veien ved et fotgjengerfelt. I dag stod det to barn på hver sin side av veien med refleksvester. Da jeg gikk over veien, holdt de opp skiltene sine for å stoppe bilene da jeg gikk over veien! Herlighet, jeg ble helt rørt! Så nydelige de var som ville passe på at jeg kom meg trygt over veien! Jeg ble så glad inne i meg. For en god start på dagen!

Dagen videre kommer også til å bli fin. Nå skal jeg på skolen og jobbe i kollokvie sammen med Fernanda. Vi skal gå gjennom studiespørsmålene vi har gjort hittil (innenfor temaene 1, 2, 5, 9 og 10), og så var det en oppgave i medikamentregningen Fernanda ville ha litt hjelp til. Stine spurte meg faktisk om samme oppgave, så det er en vanskelig oppgave. Jeg får håpe jeg kan være til hjelp. Ellers skal resten av dagen gå med til lesing av tema 4 (lungesykdommer) siden vi har megalang dag i morgen med dette temaet, før jeg tar kvelden tidlig (det er iallfall planen, hehe). Med mye energi og motivasjon for dagen, merker jeg at jeg ser frem til å bruke dagen flittig!

Lag en god dag for deg selv og alle rundt deg!
- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!