Eksamensdag nr. 2: evaluering.

Klokken har snodd seg over midnatt, og nå er hodet mitt så slitent at jeg ikke orker mer skolearbeid for i dag. Siden mesteparten av dagen har gått med til skolearbeid, har jeg fått lite stimuli i dag, og jeg merker det ikke er bra med slike dager i lengden. Jeg må derfor fokusere på dagenes lyspunkter. Bare det at jeg er hjemme er en god og viktig faktor i seg selv! I tillegg fikk jeg også et hyggelig svar på en bursdagsmelding jeg skrev til en venn av meg. Jeg levde på den positive energien denne meldingen ga meg resten av kvelden.

I tillegg tror jeg at jeg brygger på en forkjølelse nå. Det produseres mye slim i luftveiene, jeg har sår hals og tett nese, føler meg groggy (har muligens også noe med at jeg er sliten og har ikke gjort mye annet enn eksamensarbeid i dag) og jeg har fortsatt den evinnelige frysetendensen. På den gode siden er det jo kanskje ikke noe galt med sirkulasjonssystemet mitt likevel!

Likevel ble jeg ikke helt ferdig med planen. Det tok overraskende lang tid å lage oversiktene for temaene, det var så mye som skulle stå i hvert av dem! Jeg kom meg halvveis inn i tema 4. Jeg har visst en tendens til å lage for høye planer til meg selv. Det er ganske demotiverende i grunn. Men det er en god evaluering som jeg skal sove på til i morgen!

I dag fikk jeg skrevet ferdig notatene til tema 1, 2 og 3 og sykdomslæren til tema 4. Selv om jeg ikke rakk alt, fikk jeg gått nøye gjennom disse temaene. Det var veldig fint det også!

Notatarkene - front and back.

God natt, verden.
- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!