Eksamensdag nr. 4: plan.

Nei nei NEI! Sykdomssymptomene blir ikke bedre! I tillegg til sår hals og rennende nese føler jeg meg tiltakende slapp og svimmel. Jeg får dynke i meg C-vitaminer og varm te med honning (eventuelt honning med te), så får jeg prøve å ikke la sykdommen overta styringen på meg. Dette har jeg virkelig ikke tid til!

Gårsdagen gikk greit. Jeg jobbet iherdig hele dagen, men likevel ble jeg ikke ferdig med tema 5. Det var mye mer enn jeg trodde. Etter en ny vurdering har jeg funnet ut at jeg må gjøre om arbeidet nok en gang, og jeg tror det vil funke greit. Det er i alle fall det jeg rekker å gjøre nå når eksamenen kun er fire dager unna.

Plan:
- Jobbe med Fernanda fra klokken 9 til ett-eller-annet; gjennomgå de første temaene.
- Lese ferdig tema 5, skrive notater.

- Bella.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!