Første møbler inn i hybelen!

Gosh, det er helt utrolig hektisk på Bella-fronten for tiden! Jeg er ute på farten hver dag, og det blir nesten aldri ro til å slappe av og tenke på meg selv og mine ting. Likevel står jeg med godt mot, og jeg hadde ikke gjort noe annerledes om jeg hadde fått muligheten! Jeg går mot slutten av sommerferien nå, og jeg må få utnyttet den best mulig.

I dag har pappa og jeg vært på en ny Oslo-tur! Denne gangen fikk vi inn senga og skrivepulten min, samt at vi både fikk tv-kanalene inn på tv'en og Internettet til å funke! Nå begynner det virkelig å bli fart på hybelfronten også! Jeg legger ved et par bilder av mine første møbler i hybelen:

Sengen min!

...og skrivepulten og tv'en.

Jeg må innrømme det er ganske stort at jeg nå har mine helt egne møbler! De er kjøpt av egen lommebok, så det er mine ting! Jeg mener; de er ikke halvparten Analins sine (vi tvillinger har alltid vært vant til å dele alt likt mellom oss, vet du), men alt er mitt! Det er en skikkelig god følelse.

Da pappa og jeg kom hjem på kvelden etter nok en utrolig flott tur i Oslo, måtte jeg ordne data-relaterte saker og ting. Deretter måtte jeg pakke bagen for de neste dagene; jeg skal nemlig ut på koselig tur i helgen, samt at jeg i begynnelsen av neste uke skal jobbe på Norway Cup sammen med MOT! Jeg har gjort det de siste 4-5 årene nå, så det har nesten blitt en tradisjon at jeg er der hvert år! En veldig hyggelig, morsom, givende og artig tradisjon.

Nå skal jeg ut på verandaen og nyte kvelden sammen med naboene og familien min. Jøje meg, først nå merker jeg at jeg klarer å legge fra meg alt stresset som har tatt plass i hodet mitt, og jeg kan begynne å leve i øyeblikket ettersom jeg kjenner følelsene mine trenger innpå meg... Neida, det er ikke tid for det enda! Vi skal ha en koselig stund sammen på verandaen i solnedgangen! Jeg må bare huske å nyte det.

- Bella.

"The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams."

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

MUNTLIG EKSAMEN!