Oppsummering mai 2013.

Aller først må jeg takke dere alle som stikker innom bloggen min! Det har igjen blitt rekordmange hits den forrige måneden, jeg er nesten målløs!

Månedens høydepunkt: 
- Den siste tiden sammen med vennene mine på Haugetun Folkehøyskole.
- Det å være sammen med Heggen Gospel igjen!
- Å kunne være til nytte for vennene mine gjennom bønner.

Månedens nedtur: At jeg føler jeg har mistet litt kontakten med flere fra Haugetun.

Månedens komplimenter: Alle de gode ordene som vennene mine hadde skrevet i årboken min fra skolen! Utrolig koselig, altså!

"Du ser ut som en supermodell!"

"At du skal være med på turné, det betyr nok mer enn du tror."

Månedens latterkick: De har jeg hatt sammen med Analin. Det er helt utrolig hvor helhjertet jeg ler sammen med henne! Det var en gang jeg snakket med henne i telefonen, og men jeg er i min skravlende verden ringer plutselig mobilen min - jeg hadde visst mistet henne for en stund siden, hehe..

Jeg har dilla på: Å ha noe å gjøre.

Månedens mest leste blogginnlegg: "MUNTLIG EKSAMEN!" Den blir alltid kåret til "den mest leste" på denne tiden av året, og det skulle meg ikke forundre om den blir kåret til det neste måned også. Det er så mange som skal opp i dette faget og dermed søker på noe som dette innlegget inneholder. Jaja, hvis det hjelper andre, skal de absolutt få lov til å lese, jeg har ingenting å skjule - jeg fikk jo 6!

Månedens bilde: Legger ved to, jeg!

9-run-gjengen! Jeg er så glade i dere!
Fv: Miriam, Maren, Tone Charlotte, Malin, meg og Aina.

Stippegjengen! Åh, som jeg savner dere.
Fv: Dence, meg, Linken, Malin, Even og Sebastian.


- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!