Nattlige gjøremål

I morgen (egentlig i dag; klokka er over midnatt) drar jeg til Polen sammen med tante og mamma! Jeg vet faktisk ikke om jeg skal juble fordi jeg skal på en slik ferietur, eller om jeg skal gråte fordi jeg mister fire dager på skolen. Neida, jeg kommer nok til å få meg noen gode dager der, det tviler jeg absolutt ikke på! Jeg gleder meg jo, så klart. Det er jo bare litt kjipt at det overgår noen noen skoledager. Heldigvis får jeg ikke fravær (du vet jo hvor sterkt jeg misliker dette); siden jeg er stipendiat har jeg mulighet til å avspasere noen timer siden jeg også jobber på fritiden!

Uansett, jeg burde egentlig vært i seng siden jeg må opp tidlig i morgen for å dra til Gardermoen, men det er jeg altså ikke. Istedenfor legger jeg mesteparten av harddisken min på skolepc'en (den som omtrent hadde krasjet, husker du) over på en minnepenn som jeg senere skal igjen legge over på denne fine, nye dataen min som jeg har blitt så glad i. I og med det er en del ventetid når alt skal legges over i minnepennen, tok jeg på meg en ansiktsmaske i natt! Og slik ble jeg seende ut:


Ja, jeg vet jeg er nydelig!
 
Neida, så. Da var høstferien over for denne gang, og jeg kan fortelle at dette må være den BESTE ferien jeg har hatt på lenge!! Jeg har hatt fantastisk besøk av den skjønneste Cristina, jeg har vært tilbake på sommerjobben min, jeg har hatt koselig tid sammen med familien og naboene hvor vi spiller ligretto, ser på spennende filmer og bare prater, og jeg har fått litt tid til å slappe av. I tillegg har jeg også brukt mye tid på å tenke over livet mitt; tenke over hvor godt jeg egentlig har det! Det er godt å leve, dere.

- Bella.

"Lev et bra og verdig liv. Senere når du blir eldre og husker det som har vært, kan du nyte det for andre gang."

Kommentarer

  1. Haha, du er vel fin!

    Du burde selvfølgelig GLEDE deg, Anabel! Du får sikkert ikke lest dette før når du kommer tilbake, men en viktig ting jeg lærte av Arild, er å være tilstede der du er!

    Tenk, du får en utenlandstur - bo på et fantastisk kult hotell, og få mange nye og spennende inntrykk! Vet du hvor mye jeg skulle gitt for å være med på den turen? Skolen kommer du tilbake til, og det hjelper ingen (heller ikke deg!) hvis du bare går rundt og tenker på mye du savner skolen. Da er det nemlig vanskelig å være til stede og sette pris på øyeblikkene!

    Som du sier, livet er herlig å leve - du må nyte det og ALLE de mulighetene og sjansene du får til å oppleve nye og spennende ting! :)

    Håper du koser deg, søs. Veldig glad i deg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!