Morgenfresh!


God morgen, alle skjønne mennesker! I dag ringte brannalarmen på morgenkvisten - og det var jo selvfølgelig på den dagen klassen min hadde fri og kunne egentlig sove frem til lunsj! Det var heldigvis falsk alarm, men når jeg først har våknet, sovner jeg ikke lett igjen.

Derfor tenkte jeg å blogge litt igjen! Det har blitt en stund siden sist nå, men det er fordi det har skjedd så mye siden sist. Dagene går seriøst i ett! Men jeg har lært at jeg må ta vare på dagene som er; ikke tenke så mye på fortiden eller fremtiden, men heller sette pris på tiden som omgir meg her og nå. Jeg har vært egentlig ganske dårlig på dette i det siste. Jeg har tenkt mye over ting jeg ikke burde tenke så mye over, og planlagt så mye til dagene som kommer at jeg glemmer å se meg rundt og verdisette alt jeg har rundt meg i øyeblikket. Jeg føler jeg bare haster fra en til annen for å hige til neste gjøremål at jeg ikke får tid til å stoppe opp og tenke over livet og hvor bra jeg egentlig har det. Derfor har dette blitt et av mine store mål fremover; å bli heller flinkere til å leve i nuet - ikke å stadig skynde meg fremover og tenke på tiden jeg både har bak og foran meg.

- Bella.

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why it is called "present".

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!