Oppsummering mars 2011

Månedens høydepunkter:
1. Å få tilbudet som stipendiat på folkehøyskolen min til neste år!!
2. Å kunne løpe ute i skogen igjen - uten å få (så) vondt i beina!
3. Det fantastisk nydelige været i Fredrikstad!

Månedens nedtur: Tankene mine.

Beste komplimenter jeg fikk:

"Du er flink til å instruere. Du er klar og tydelig i beskjedene dine."

"Du har jo gode sjanser for å bli stipp: Du er både hyggelig, imøtekommende og sosial."

"Så bra at du ville komme bort og spille Kubbespill sammen med dem. Å være imøtekommende er en god egenskap å ha."

"Jeg er glad for at du vil være stipendiat hos oss neste år!"

"Jeg la inn noen gode ord for deg. Du kommer til å bli en god stipendiat, Anabel."

Månedens ord: Åh, denne måneden har vi hatt så mange gode morgenord! Uken før påskeferie gikk morgenordene til påskerelatert informasjon som jeg fant kanoninteressant, og jeg lærte så utrolig mye! Og ellers var også de andre morgenordene så fulle av ord til ettertanke! Jeg må komme tilbake til dette temaet senere; jeg la igjen "morgenord"-boka på skolen.

Månedens modigste hendelse: Da jeg turte å fortelle en mer sårbar side av meg foran hele skolen.

Månedens latterkick: Da jeg spilte Alias sammen med Iselin, mamma og Analin den første dagen i påskeferien. Umulig å peke på noe her, for vi lo så godt gjennom hele spillet!

Jeg har dilla på: Kabal på mobilen - igjen.

Månedens mest spilte låt: Simple Plan-låtene i albumet mitt på iPoden. Jeg bruker det som treningsmusikk, og jeg elsker å trene til dette albumet!

Månedens mest leste blogginnlegg: "Besøk av Dagfinn Enerly!".

God påske, alle sammen!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!