2. reisebrev fra USA!

Nå har jeg kommet til den siste dagen i New York; vi drar videre til New Orleans om 40 minutter. New York har virkelig vært fantastisk, og byen stod til alle forventningene jeg hadde satt meg: mange mennesker, mye trafikk, gule taxier, og store og fargerike reklameplakater! Det har skjedd så utrolig mye spennende, moro og minnerikt (og Heroes-flashbacks, lett, hehe!) og jeg gleder meg til å dele dem med dere! Men akkurat nå har jeg ikke tid. Det går så tregt å skrive her på mobilen, og jeg må tilbake til hotellet og pakke siste rest. Men én ting må jeg si; daglig frokost på Starbucks er VIRKELIG ikke feil!

- Bella.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!