Anabels åpenbaring #2

Vet du hva?? Jeg er så utrolig glad nå! I et strålende humør, og jeg ser positivt og lysere på tiden fremover! Denne dagen har vært ganske følelsesladet, men absolutt i positiv forstand. Jeg har blitt klokere og lært mer bare i løpet av i dag! Åh, jeg er så takknemlig for alle som er her for meg og som ønsker meg det beste. Jeg skal forandre meg - jeg skal bli et bedre menneske! Mer positiv og glad, og mindre selvkritisk og streng mot meg selv - fra neste uke av! Jeg gleder meg!

Jeg er så glad for alle vennene jeg har her på skolen. Jeg skal bli flinkere til å vise dem hvor mye jeg verdsetter dem, og jeg skal tenke mindre på meg selv og nyte det livet har å by på. Gled dere - mine kjære venner, følgere, lesere eller dere som bare plutselig stikker innom bloggen min - til å møte en ny og bedre Anabel! Vel, ikke det at jeg ikke har vært god nå.., nei, eller. Vet du, dropp siste setning, jeg bare snakker meg bort uansett. I morgen venter en ny og opplevelsesrik uke med spennende utfordringer som ligger og lurer rett rundt hjørnet, og jeg gleder meg til å møte dem! Og der setter jeg punktum. (Fortsatt like glad, altså!)

Linns bilde: Her ser du Marianne, Ida, Linn og meg. Utrolig koselig!

Ha en god kveld!
- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!