1. reisebrev fra USA!

Nå sitter jeg og venter på buss til New York City. Nå er det tid for sightseeing!! Kameraet er endelig ferdig utlandet, så blir det bilder også! Bussen er litt forsinket. I natt var jeg våken i 21 timer pga tidsforandringen. Det gikk veldig bra, var nok heller overtrøtt, Hehe. Våknet etter fire timer og var lys våken. Klokka var 4 am. Var våken i 2 timer for jeg sov i to timer til for jeg stod opp.

Nå venter vi på bussen som er en time forsinket. Mens jeg snakker med vennene mine her, mestrer jeg SELVFØLGELIG å si noe teit, og alle bryter ut i latter. Det er faktisk så typisk meg, haha! Sa noe latterlig på flyplassen i Amsterdam også, som de andre bare måtte ha med i årboka.

Klokka er elleve her, men fem i Norge. Litt merkelig å hoppe slik tilbake i tid. Beklager dårlig innlegg, men skriver fra mobil, og det sier sitt! Nå kommer bussen straks, så vi snakkes!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!