Tro på deg selv.

Da var allerede første uken i sykehuspraksis over! Guriland, som tiden flyr! Jeg har ikke jobbet på sykehus på et år, så jeg må si følte meg helt noldus der jeg svirret rundt i sykehuskorridoren, hehe. Neida, jeg gjorde jo selvfølgelig ikke det, men alt er jo veldig overveldende i begynnelsen - det blir nok bedre så fort man kommer inn i rutinene. Jeg er utrolig fornøyd med praksisveilederen min, og jeg merker det betyr mye for min del. Den første uken har satt en god standard på hvordan ukene fremover vil bli, og jeg tviler ikke ett sekund på at jeg kommer til å lære mye i løpet av denne praksisperioden, både faglig og utviklingsmessig sett!

Siden Oddo er ute med jobben i kveld, har jeg leiligheten for meg selv, wohoo! Tiden har blitt nyttig tatt i bruk ved å se på filmen "Bring it on" og spise snop! Godt å kunne føle seg som en tenåring igjen! Nå tenkte jeg å ta oppvasken med litt musikk (merker jeg blir fort ensom i min egen stillhet), før jeg finner senga. Morgendagen er full av nye muligheter (og planer), og jeg gleder meg til å møte dem!

Avslutter med et sitat til ettertanke. La oss alle gå til fuglene og lære av dem:


"A bird sitting on a tree is never
afraid of the branch is brekaing,
because her trust is not on the
branch but on its own wings.
Always believe in yourself."


God helg, folks!
- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!