Omelett i kveld!

Siden Oddo stod for matlagingen i går, tilbød jeg meg å lage kveldsmaten i dag. Jeg tenkte å lage en god omelett av en oppskrift Analin lærte meg i sommer. På grunn av andre ingredienser enn det vi hadde hjemme, merker jeg at jeg er spent på resultatet denne gangen. Men Oddo sier det lukter deilig, så jeg får bare krysse fingrene for at det er spiselig!

Omelett à la Steinar!

Kvelden før det begynner. Kvelden før ny praksis. Jeg gruer meg, samtidig som jeg er spent og klar for å lære nye ting. Jeg har ikke vært på sykehus siden i fjor høst, og dette blir også min siste praksis på sykehus før jeg er ferdigutdannet sykepleier. Jeg får bare suge til meg all den lærdom som fins der ute og gjøre mitt beste! Da kan jeg faktisk ikke forlange noe mer av meg selv.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!