Artikkelknute

Øyeblikksbilde.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en deilig middag med min gode studievenninne Emilie. Vi har begynt å spise middager sammen, og det er så hyggelig! Emilie er ei skjønn jente som jeg er glad jeg har blitt bedre kjent med.

I dag har jeg sittet på lesesalen gått gjennom et par engelske artikler. Dette er ikke lettleste artikler heller, så det tar sin tid! Ikke bare skal jeg lese og oversette teksten, men jeg må forstå artiklenes budskap, og videre klare å trekke deres innhold inn i eksamenen jeg skal skrive. Jeg tenkte meg over til Oddo i kveld, så kan han hjelpe meg med dem, samtidig som jeg kan få høre om jeg har forstått artiklene riktig.

I det siste har jeg sett noen episoder av serien "Little House on the Prarie", en utrolig nydelig og hjertevarm serie som jeg har falt pladask for. Serien tar deg med tilbake til det 19. århundre og du blir presentert for den sjarmerende familien Ingalls som bor i den lille byen Walnut Grove. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg levde på den tiden. Jeg tror det var fint å kunne vokse opp da.

Jeg får komme meg til Oddo og tolke artiklene en siste gang før jeg sier meg ferdig med dem og kan heller konsentrere meg om selve eksamensskrivingen. Dagens tanker går til min kjære venninne Cristina på hennes bursdag i dag! Jeg håper dagen står til forventningene dine.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!