Oppsummering november 2012.

 
Månedens høydepunkt: At det (egentlig les: omsider) har gått opp for meg at jeg faktisk har fått meg flere venner som virkelig er glade i meg, som ønsker å være sammen med meg, og som verdsetter meg for akkurat den jeg er!

Månedens nedtur: At jeg angrer på noe jeg egentlig ikke vil angre på: Jeg leverte et brev til en som betyr mye for meg, og jeg følte alt ble annerledes.

Månedens komplimenter: Åh, det har vært så mange denne måneden! Eller så er det bare jeg som har vært flink til å ta vare på det folk har sagt til meg.

"Bra jobbet. Virkelig bra jobbet."

"Og dansen! Du er så flink, Anabel."

"I dag fikk du ikke øvd på å gjøre noen tabber, for du gjorde alt riktig!"

"Du burde være stolt av alt du gjorde på scenen."

"Du er ei så artig jente! Det er så koselig å ha deg her."

"Jeg skulle ønske jeg kunne ha tatt deg med meg gjennom hele livet mitt."

"Jeg er så glad jeg ble kjent med du! Du har en positiv virkning på meg. Du stråler sånn og gjør så mange gode ting."

"Du er en veldig flink stipendiat, Anabel. Jeg mener det!"

"Du som alltid er så snill mot alle andre, fortjener å bli snill mot tilbake."

De fantastiske plakatene jeg fikk av Maren og Malin på en av mine tunge dager. For en nydelig gave!

Månedens ord: Jeg vil fremheve den Bjørnar hadde den 19. november:

"Man må ikke gjøre så mye for seg selv, bare drive med ting alene. Det er også viktig å ta vare på de vennene man har. Gleden blir jo størst hvis du har noen å dele den med, samt at hvis du har en dårlig dag, er det godt å ha venner som er der for deg."

Så sang han sangen: "Gje meg handa di, ven".

Ellers likte jeg også godt et morgenord som Bernt hadde tidligere denne uken; et morgenord jeg husket han hadde i fjor. Du kan finne den igjen HER.

Månedens modigste hendelse: Da jeg på "MOT til å glede"-dagen stod frem foran skolen og fortalte om MOT og dagens budskap. Jeg pleier jo egentlig ikke å være så nervøs for å snakke foran andre, men akkurat denne gangen var det skummelt; jeg skalv i bein, ansikt og stemmebånd! Likevel fikk jeg sagt det jeg ville si, og jeg fikk applaus.

Månedens pinligste hendelse: Da jeg skulle skrive "modulasjon", men ikke ante hvordan det staves: Jeg skrev "modelering"! For en som får forferdelige grøsninger av skrivefeil, var dette virkelig en megakrise! Det ble ikke bedre av at det var Berit som merket seg denne skamfulle skrivefeilen min, haha. Vi fikk oss en god latter begge to.

Månedens latterkick: Da jeg var på besøk hos Analin! Haha, åh, som vi lo:

"Åh, som jeg gleder meg til å vise deg hvor jeg bor!!!"
20 sekunder etter: "Ja, det var det..."

"Oi, rommet ser større ut på bloggen din!" (...) "Kofferten min tar jo 1/5 av rommet ditt."

"Hvor skal jeg sove da?"
("På gjesterommet vårt...")


Jeg har dilla på: Å ta meg tid til å være sammen med vennene mine her på skolen istedenfor å stadig farte rundt fra ett sted til et annet med flere nye gjøremål.
Månedens mest spilte låter: "Hvilepuls"-albumet mitt på Spotify og "Rolig"-albumet mitt på iTunes.

Månedens mest leste blogginnlegg: "Bellas røst #1". Her kan du høre mitt første produkt i studio; jeg har mikset sangen selv!

Månedens bilde:

Klassen i rollene Kolibrikongen!

- Bella.

Kommentarer

  1. «Er du sikker på at du ikke vil ha kveldsmat før du legger deg, Anabel?»
    «Ja, jeg er egentlig ikke så veldig sulten. Meen, jeg ser den konfekten på pulten din….»
    «Åja, jeg tenkte jeg skulle spare den til jeg fikk besø…»

    SvarSlett
  2. Haha, stemmer det!! Den hadde jeg nesten glemt bort.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!