Musikkvideo!!

I fjor spilte jeg inn sangen "My Grown-up Christmas List" under det første året mitt på Haugetun Folkehøyskole. Da jeg tok med sangen hjem, fikk den veldig positiv respons, og Analin bestemte seg for at hun ville lage en musikkvideo med meg og sangen min (dere kan lese blogginnlegget om dette fra i fjor HER)! Det var utrolig spennende, og Analin var utrolig flink; hun fant antrekk, sminket og stylet meg opp, og satte opp alle scenene. Som dere kan se utifra størrelsen på håret mitt, filmet hun scenene i fjor, men i år satte hun dem sammen til et produkt. Jeg syns Analin gjorde en flott innsats, og produktet var imponerende! Her kan dere ta en titt på musikkvideoen - legg gjerne ved en tilbakemelding!
 

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!