Herlig dødtid!


Tenk det, dere! Nå har jeg E-N-D-E-L-I-G litt tid hvor jeg ikke har noe å gjøre! Jeg kan faktisk sette meg ned i peisestuen og bare prate og kose meg sammen med de fantastisk flotte vennene mine her på skolen! Da jeg utbrøt for de andre hvor godt det var å slappe av i peisestuen igjen, sa plutselig Fabian at det var lenge siden han hadde sett meg her, og han har så rett. Det er lenge siden jeg hatt tid til å bare slappe av.

Vel, det er bare frem til kveldsmat, for etter kveldsmat er det nye gjøremål på agendaen. Jeg må derfor nyte de to resterende 90 minuttene jeg har igjen før måltidet starter. Og gjett om jeg er klar over at jeg skal nyte denne tiden! Jeg skal bare sitte her i peisestuen, snakke med godfolket og sitte i sofaen uten å gjøre NOENTING (bortsett fra å glede meg over denne herlige dødtiden)!

Men nå skal jeg altså slutte bloggingen og bare sitte her, og jeg rett og slett digger det! Åh, livet er så herlig! Jeg må nyte det nå mens jeg kan. Etter kveldsmat begynner alle gjøremålene igjen, og løpet kjører helt frem til familiedagen neste lørdag; dagen hvor vi også skal hjem til utplasseringsuke. Men det skal jeg ikke bry hodet mitt med nå! Nå skal jeg legge stresset som preger meg for tiden bortgjemt i en skuff laangt bak i hodet mitt og nyte denne gode dødtiden. Som Miriam så genialt sa: "Du må skynde deg å nyte tiden!" Haha, det passer meg faktisk så latterlig bra. Det er forresten hun som er på bildet over sammen med meg; ei utrolig søt og fantastisk jente som jeg har blitt så heldig å ha blitt kjent med her på skolen!

Vi skrives plutselig igjen!
- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!