Bellas røst #1

Dagens øyeblikksbilde!
 
Mine kjære blogglesere! Nå har jeg sunget inn en sang i studio på skolen, og i dag fikk jeg meg e-n-d-e-l-i-g til å legge den ut på Soundcloud! Merk: Du trenger ikke å ha en profil her for å høre på lydfilen. Jeg har sunget den inn for flere uker siden, men jeg har bare aldri fått tid til å mikse den. I dag fikk jeg omsider mikset den ferdig, så da var det på høy tid å vise dere noe av det jeg har bedrevet med hittil dette skoleåret! Kos dere med lyttingen til min røst der jeg covrer en vakker sang av Katie Melua, nemlig:
 

The closest thing to crazy

- Bella.

Kommentarer

  1. Anabel, jeg hørte på sangen din - Shit, så bra! Måtte høre den på nytt jeg xP

    SvarSlett
  2. Wow, tusen takk, Andrea:D Så utrolig koselig!!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Filmstjerne for én dag!

Mammas 60-årdag!