Oppsummering juli 2012.

Månedens høydepunkt: Å jobbe på Vikersund bo- og dagsenter!

Månedens nedtur: Alle de "ikke-fornuftige" dagene jeg har hatt.

(noen av de) Beste komplimenter jeg fikk:"Det var koselig å få besøk av deg."

"Du har blitt så voksen!"

"Jeg husker jeg har sett deg spille fotball. Og du var så rask! Den raskeste på banen!"

"Ikke rart du er sliten - du har stått på som en helt! (...) Du er flink, Anabel. Jeg er imponert."

Månedens ord: Det må være mailen jeg fikk av Analin, for den var virkelig en oppvekker for meg. Det blir nok altfor sterkt og personlig å skrive den her, men det fikk meg til å åpne øynene slik at jeg kunne se bedre enn jeg hadde gjort på flere dager og uker! Tro meg.

Månedens modigste hendelse: At jeg trådde utenfor komfortsonen min den siste delen av måneden.

Månedens latterkick: Jeg har en tendens til å ha kraftige reaksjoner, særdeles sprø ansiktsuttrykk og selvlagde ord og "sitater" under ligretto-rundene hjemme, noe som får alle - spesielt Analin og meg - til å knekke sammen i latter! Typisk: Analin legger på et kort like før meg, og jeg reagerer med et "flate", "i himleste" etc. etterfulgt av et lite skrik og et grimase. Analin spruter ut i latter på grunn av den 'over'-dramatiske reaksjonen min, jeg ler like herlig siden jeg blir superflau over meg selv, og mamma fortsetter spillet som om ingenting har hendt for å skaffe seg mer tid og poeng. Jeg endte en gang med 11/12 Ligretto-kort, haha!

Jeg husker jeg også ler like knallgodt hver gang Annis forteller om sin fantastisk underholdende opplevelse da hun tok seg inn i hjemmet vårt da mamma og pappa sov, mens Analin og jeg var på jobb - mens Annis hadde meg på telefontråden, vel å merke! Hun har fortalt den flere ganger, og jeg ler så utrolig godt hver gang!!

Jeg har dilla på: Å ha fornuftige dager.

Månedens mest spilte låt: "Tightrope" av Paul Freeman.

Månedens mest leste blogginnlegg: "Soundcloud!". Jeg la ut linken til innlegget på Facebook for at de som ønsket kunne høre på sangene jeg har sunget selv + de jeg har sunget inn sammen med tvillingen min.

- Bella.

"Vær ikke redd for skyggen. Det betyr bare at det er et lys i nærheten."

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!