Endelig helg!

Natt til i dag sov jeg i omtrent 12 timer, men enda føler jeg meg ikke uthvilt! Jeg er født til å være A-menneske, jeg klarer derfor ikke å sove lenger enn til kl. 12:00 (våknet kl. 12:05) - vanligvis egentlig bare til 10... Men jeg skal få lagt meg tidlig i dag da.

I går merket jeg at jeg var både trøtt og sliten. I løpet av hele gårsdagen, hadde jeg flere ganger fått en følelse av å miste bakkekontakten, på en måte. I bare noen få sekunder var det som om alt gikk rundt for meg. Det var skikkelig ekkelt! Det skjedde i skoletimene, mens jeg gikk, og til og med da jeg sto og sang på Heggen Gospel-øvelsen! Den sistnevnte var den verste gangen, for da sto jeg øverst på kor-krakkene og holdt på å falle rett forover - jeg holdt på å besvime!

Jeg tror grunnen til dette, er at jeg har fått for lite søvn i det siste. Jeg har hatt mange prøver, innleveringer og diverse andre ting denne uken, og jeg har sittet ganske lenge hver dag (natt?)for å få øvd nok på dem. Det viser seg heldigvis på karakterene, men jeg kan jo ikke fortsette slik! Jeg har ikke godt av det. Jeg skal forbedre meg til neste uke, men da trenger jeg å få mye søvn denne helgen!


I dag har jeg sett litt på "Friends-bloopers" på youtube. Det er så artig! Hvis du er glad i Friends, anbefaler jeg å se denne. Jeg tok en titt på denne også, men kan ikke huske hvilken episode eller hvilken sesong den kommer fra. Er det noen som kan hjelpe meg?

Nå har det vært nok slakking for i dag! Etter at jeg får ryddet litt i huset og får satt på litt klesvask, er det tid for å øve til treningsledelse-prøven til mandag og evt. gjøre litt andre lekser også.

Ha en flott helg, alle sammen!
~ Bella

"If you can't solve a problem, then you are part of it."

Kommentarer

  1. Så fælt å høre, Anabel! Håper virkelig det blir bedre for deg fremover. Hvis det er noe jeg kan gjøre, bare si fra! Jeg kommer til å være her for deg, alltid, enten du vil det eller ikke! (:

    Jeg er veldig glad i deg :)

    Forresten de Friends-blooperne var bra! Haha!! Snakker vi treningsledelse nå, eller? ...

    SvarSlett
  2. Elsker FRIENDS! De må vi se på filmkvelden vår:D Når var det igjen?

    SvarSlett
  3. Takk for det, Analin - og jeg håper du vet det er gjensidig! :)

    Da er vi TO, Annis, hehe! Filmkvelden er den 13. november:D Gleder meg utrolig til å se deg igjen!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!