TOLV ÅR??!

Dagens nydelige og solrike dag ble brukt til å kjøre til Sverige for å gjøre noen ærender sammen med Charlotte og Cristina. Vi fikk lov til å låne bilen til Marius, og det ble jeg som ble sjåfør ettersom jeg var den eneste som hadde sertifikat. Etter at vi hadde tatt oss en matbit og skulle betale, tenkte jeg at jeg kunne spørre hvor vi måtte kjøre for å komme oss ut på motorveien igjen, og innehaveren ga oss et godt svar. Like etter at han hadde svart oss, fulgte spørsmålet om hvem av oss er det som kjører. Jeg svarte lystig "jeg kjører!", og syns det egentlig var litt stas at det var jeg som kunne svare på dette spørsmålet, hehe.

Så feil kan man ta.

"Du?! Du er vel ikke gammel nok?" Han var faktisk helt seriøs. Jeg måtte til og med overbevise ham med å vise ham førerkortet mitt, og da mestrer han å utbryte: "Du ser jo ut som om du er tolv år!".

Ja, det var kommentaren sin, det. Jeg merket hvor irritert jeg ble over denne mannens uttalelser over hvor gammel han trodde jeg var. Hvorfor bare ga han seg ikke da han skjønte han ikke hadde rett? Han bare fortsatte der han snudde seg og fortalte videre om situasjonen til en kollega av seg. Jeg ser vel ikke ut som en tolvåring!! - gjør jeg vel?

Neida. Dette er nok noe jeg kan se tilbake på med smil og latter om noen uker, det er bare litt kjipt i øyeblikket, haha. Jeg hadde jo en utrolig koselig dag sammen med Charlotte og Cristina, og vi fikk gjort det vi skulle ha fått gjort i løpet av turen!

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!