Siste feriedag i påsken.

Da var den siste feriedagen denne påsken kommet, og jeg drar hjemmefra om en drøy time for å reise tilbake til Haugetun Folkehøyskole - for min aller siste gang. Det er spesielt å tenke på at dette blir min siste reise tilbake til Haugetun, men det gjelder å ikke ta sorgene på forskudd; jeg har fortsatt en USA-tur, skoletur til Sauevika, avslutningskonsert og en halvannen måned fylt med venner og glede, sang og moro igjen før jeg må ta farvel!

Her er det nye bildet av meg og hårsveisen min, som jeg lovte. Jeg er så strålende fornøyd! Det har blitt enklere å gre gjennom håret mitt, og selv syns jeg sveisen er blitt såå fin!

Ny hårsveis!

I går fikk jeg rotet meg til å lese løsningen fra Tines påskekrim, og jeg hadde rett i teorien min om hvem det var. Jeg skjønte det var fetteren som hadde stjålet bildet siden stokken var forflyttet mens strømmen var borte, men bildet behøvde vel ikke å befinne seg inni stokken for det! Jeg tenkte bare at han hadde brukt den for å komme seg bort til bildet og tilbake. Jaja, jeg løste den sånn halvveis iallfall!

Jeg får gjøre meg ferdig med pakkingen og stelle meg ferdig før vi stikker! Mamma, Analin og jeg skal til Hønefoss, så jeg tar bussen derifra og videre til Oslo. Det er spesielt å tenke på at neste gang jeg er hjemme, da er min tid på Haugetun forbi. Men nå er jeg virkelig klar for å lage mine siste og gode minner på folkehøyskolen!! Det er jeg.

- Bella.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!