Sangoppdrag i Asker!

[http://www.norsknettskole.no/fag/ressurser/itstud/fuv/selvein/diverse/fargelegg8.gif]

Til lørdag skal Analin og jeg ha en sangjobb i Asker! Det er på en messe der man selger filippinske produkter (du vet jo at jeg er selv adoptert fra dette asiatiske landet), etter hva jeg har forstått. Vi fikk vite at vi skulle synge sammen, gjerne noen julesanger eller barnesanger knyttet til julen. Vi har tenkt på sangene "Himlen i min famn" som vi kan tostemt (vi sang den i duett med Heggen Gospel i fjor på julaften) og "Deilig er Jorden" som vi også kan tostemt.

Høres dette ut som et bra valg? Har du andre fine sanger som kunne ha passet å synge?

Ha en fin kveld!
~ Bella.

Kommentarer

  1. Det er nok to perfekte sanger å synge! Dere er jo så flink til å synge, så uansett hva det blir så blir det perfekt! :D :D Jeg har ingen forslag dessverre...

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

Kom til Jesus!

MUNTLIG EKSAMEN!