Herlig og innholdsrik dag!

Det har vært en helt utrolig herlig dag i dag!! - i alle fall en dag hvor jeg fikk utrettet en mye!

Dagen startet kl. 7 for meg. Mamma og pappa skulle nemlig til Hønefoss, og da ble Analin og jeg med for å kunne trene og gjøre lekser der oppe. Kl. 9 kom vi oss til Hønefoss, og Analin og jeg hoppet av ved ELIXIA. Vi holdt på i en halvannen time der jeg trente utholdenhet og styrke for bein. Jeg begynte med rolig løping på mølle i og med jeg har hatt mye vondt i knærne de siste dagene. På styrketreningen måtte jeg også ta av flere kg enn det jeg vanligvis pleier å ha på apparatene av samme grunn, og fordi jeg ikke har trent styrke på lenge. LIKEVEL skulle jeg kjenne smerter i venstre kne mot slutten, men til tross for det, var det en utrolig bra økt! Det var så deilig å være tilbake på ELIXIA igjen.

Deretter bar det seg til hybelen vår. Anny, ei veldig god klassevenninne av meg, skulle også komme til oss, for vi skulle drive med litt skolearbeid; særemnet. Selv om ikke motivasjonen var på topp - jeg minner om at vi fortsatt befinner oss rundt midtveis i juleferien - fikk vi jobbet en del med dette. Det var jo bedre enn ingenting, og jeg ble fornøyd med hva vi fikk gjort.

Så var det tilbake til Vikersund for jobbintervju. Vi tok buss tilbake til Vikersund, og mamma og pappa hadde lagt igjen en bil ved bussterminalen som vi kunne bruke. Jeg var litt nervøs for dette intervjuet, men sjefen er jo ei så veldig hyggelig dame, så det gikk veldig bra! Dessuten var jo Analin også med; hun fikk også tilbudt jobb der. Da vi møtte sjefen, fulgte hun oss opp i bakrommet i 2. etasje, der intervjuet skulle holdes. Intervjuet startet med å hilse på henne før hun stakk og hentet noen papirark; jobbtimeplaner. Vi hadde visst nemlig allerede fått jobben!! Selve intervjuet gikk bare til praktisk informasjon, utdeling av jobbklær (fantastisk stilige - bare digger antrekket!) og underskriving av kontrakt. Deretter forlot vi butikken; med både en jobb, et antrekkssett, og en lykkelighet som jublet innvendig rikere enn da vi var på vei inn!

Dagens siste gjøremål var å kjøre Analin til Nikolas, kjæresten hennes. Hun skulle egentlig ta buss, men for at hun skulle slippe å gå to km ute i kulden, kunne jeg kjøre henne - på betingelse av at jeg fikk kjøre, hehe. Og det gikk hun jo så klart med på. Deretter var det tid for å kjøre hjem.

Nå, vel hjemme, sitter jeg bare og slapper av etter den innholdsrike dagen i dag. Jeg har tenkt til å legge meg tidlig, for jeg fikk ikke så mye søvn i natt. Når den lille kattepusen kommer opp i senga og ønsker oppmerksomheten din - noe hun mestrer ved å traske rundt, oppå meg og bort på nattbordet - skal jeg si deg at det er vanskelig å klare å sovne igjen hvis du allerede har våknet! Det er jo selvfølgelig koselig å få besøk av henne, men jeg skulle ønske det var på et annet tidspunkt av døgnet... Dessuten må jeg innrømme at jeg var sen med å legge meg dagen (les: natten) før, hehe.

Har du hatt en god dag i dag?

Peace out!
~ Bella.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Kom til Jesus!