10 ting du kanskje ikke visste om meg!

1. Jeg får dårlig samvittighet hvis jeg ikke gjør lekser i helgene eller i feriene (med unntak av sommerferien). Det er en selvfølge for meg å gjøre lekser disse dagene.

2. Det at jeg ble mobbet på barneskolen/ungdomsskolen, har satt dypere spor i meg enn det jeg vanligvis har trodd. Jeg har vanskeligheter med å føle meg verdsatt og godtatt, og jeg har fryktelig dårlig selvtillit.

3. Jeg har en fast "regle" når jeg pusser tennene, og denne bruker jeg hver kveld. Denne såkalte reglen lagde jeg før jeg begynte på barneskolen (men har blitt endret på underveis)!

4. Jeg har ofte blitt skuffet og grått over karakterer som er på 5- og 6-nivået.

5. På ungdomsskolen klarte jeg å søle etsende stoff på læreren....

6. Jeg ELSKER familiesammenkomster og koselige terning- eller kortspill i solnedgangen med naboene om sommeren!

7. Jeg har en frykt for å se blod på tv. Jeg takler det rett og slett ikke.

8. Jeg tror jeg er spesiell. Det må jo være en grunn til at det er så mange som er så hyggelige og som tar vare på meg.

9. Jeg har jobbet for en lønn som tilsvarte 19 kr. timen.

10. Jeg føler meg bare som en halv person - min andre halvdel ligger i tvillingsøsteren min (vanskelig å forklare, men dette er helt sant!).

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!