18 år, for svingende!!

I går fylte faktisk lille meg hele 18 år!! Hvor har all tiden blitt av?

I går hadde jeg en liten bursdagsfeiring med naboene og en familie jeg har kjent siden barnehagen. Utrolig koselig! Jeg fikk også mange herlige bursdagsmeldinger både på mobil og Facebook.

Tenk at jeg er 18 år! Nå åpnes flere dører; sertifikatet og alkohol. Jeg fikk faktisk drikke litt alkohol for første gang i går (har smakt på det tidligere) - Cider med 0,7 % alkohol, hehe... Jeg har ikke et inderlig behov for å drikke. Jeg liker det slik jeg har det akkurat nå.

I dag tidlig fikk jeg en SMS med en hyggelig gratulasjon - fra læreren min fra barneskolen!!! Jeg mener, at han fortsatt husker meg, og det at han sendte meg en melding, var jo helt utrolig! Han har bursdag dagen etter meg, så det kan være noe der, hehe :) Jeg satte i alle fall veldig stor pris på det!

Jeg må stikke og regne litt matte nå. Har jeg fortalt at jeg kom opp i realfagsmatematikk i skriftlig eksamen? Så mattebøkene blir mine nye Bibler de neste to ukene, som Analin beskrev det så fint, hehe.

Ta vare på deg selv!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!