Nytt løfte om egen holdning!

Nå har Analin og jeg lest geografi! Denne prøven må vi klare å få bedre på enn forrige prøve. Ja, jeg vet jeg har sagt dette utallig mange ganger, men denne gangen MÅ vi det, og det kan vel ikke være så vanskelig, siden forrige prøve gikk så ufattelig dårlig! Dét er seriøst min dårligste karakter EVER!

Nok om det. Som jeg har fortalt, er jeg lei av å bare legge ut alskens klager på bloggen. Det er jo ikke særlig koselig for dere heller. Jeg har derfor inngått et løfte med meg selv:

Fra og med denne uken skal jeg bli mer fornuftig, positiv, gladere og sunnere, og jeg skal se lysere på livet!

Jeg stikker og legger meg, jeg. Ønsk meg lykke til på prøven i morgen?
Vi snakkes senere, kjære lesere! Ta vare på deg og dine :)
~ Bella

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!