Litt om meg selv!

Kanskje du finner ut noe du ikke visste om meg? Dette er tatt rett fra skoledagboken min som jeg skrev forrige sommer!

Dette er meg: Ei hardtarbeidende, entusiastisk jente som prøver å holde seg positiv!
Jeg elsker: Å være til nytte og å få et smil =)
Jeg hater: Å se noen ha det vondt.
Det første jeg gjør om morgenen er: Å tenke over hvordan dagen vil bli!
Jeg hadde aldri klart meg uten: Familien min!
Jeg er stolt av: Hva jeg har fått utrettet i livet mitt.
Drømmeferie: Frankrike!
Drømmekjæreste: En som kan ta vare på meg.
Kuleste kjendis: [Kateketen i Modum]! Han er i alle fall kjendis (i mine øyne) i lokalmiljøet.
Topp film: The Parent Trap, You've Got Mail
Topp bok: Twilight
Topp tv-serie: Friends
Jeg drømmer om: Å bli kjent for å ha gjort noe godt for verden.
Jeg samler på: Gode minner!
Jeg vil bli: En selvstendig kvinne som kan sette pris på livet!
Favorittmat: Alt, hvis jeg er sulten!
Min verste uvane: Jeg nøler og tenker for mye over (små) valg.
Hvis jeg blir kjendis, skal jeg: Være et bra forbilde!

Take care!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!