Et glad-innlegg!

På skolen i dag fikk jeg høre at ei klassevenninne hadde vært innom bloggen min! Skal si jeg ble glad! Jeg vet jo ikke hvem som stikker innom her til enhver tid (det hadde vært koselig å vite at nettopp DU har vært her, bare legg igjen en kommentar eller noe :)), så jeg syntes det var så bra å høre det! Hun fortalte meg at jeg hadde klaget en del på de siste innleggene, så derfor tenkte jeg å skrive et innlegg om det gode som har hendt i det siste!

Siden videregående har jeg fått meg en ny bestevenn, Anny. Hun er så utrolig skoleflink, og hun er ei morsom, grei og søt jente som jeg virkelig setter pris på. Jeg ønsker henne virkelig det beste, det fortjener hun! Dessuten har jeg blitt kjent med ei ny jente i 1. klasse idrett; Margrete. Hun er så god, snill og hyggelig, og jeg er så glad jeg har blitt kjent med henne! Anne-Marthe, som kommer fra hjemkommunen min, er ei jente man absolutt ikke kan unngå å like. Hun er så fantastisk omtenksom og vakker på både innsiden og utsiden. Disse tre venninnene mine får meg til å føle meg verdt noe. Verdifull. Jeg setter så stor pris på dette vennskapet jeg har til dem, og jeg er så glad i dem alle tre.

I breddeidrettsøktene har jeg en utrolig bra lærer! Han er så morsom, kul og flink trener, og ikke minst klarer han å motivere meg! Han kommer alltid med slike oppmuntrende kommentarer til meg, og det er med på at jeg gleder meg til hver breddeidrettsøkt, selv om vi har om noe jeg ikke klarer å mestre... I det hele tatt vil jeg si at jeg har vært heldig med lærere i år. Alle sammen er så fulle av kompetanse og er veldig flinke til å lære det bort på en slik måte at til og med jeg forstår det!

Jeg har også fått gode karakterer på de siste prøvene. På den muntlige prøven i fransk, som jeg hadde gruet meg så inderlig til, fikk jeg 6, og på lytte-, glose- og verbprøven i samme fag fikk jeg 6/5! Videre fikk jeg 6 på treningslæreprøven om idrettspsykologi - til og med full pott! Jeg fikk også 5 på en stilprøve i norsk sidemål, og det er jeg ikke misfornøyd med. Læreren fortalte meg at for å oppnå 6'eren, måtte jeg bare fortsette å jobbe slik jeg gjorde, så ville den kanskje dukke opp til neste år, hehe...

I det siste har jeg hatt mange store prøver, men i og med jeg hadde gjort et stort og helhjertet forarbeid, ble jeg fornøyd med gjennomførelsen. Det er så godt å sitte igjen med en slik følelse etter å ha levert en prøve!

Jeg er veldig lei for at jeg har vært så negativ i det siste. Det har vært så ufattelig mye å gjøre på skolen, og mesteparten av (fri)tiden min har gått til skolearbeid. Jeg har derfor bestemt meg for at jeg skal bli mer positiv; jeg skal bli mer glad, entusiastisk og se lysere på livet!

Take care, folks!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!