Ny uke, nye muligheter!

.... Jaja. Neida, såå. Skolen er i gang igjen, og lærerne har lagt opp et virkelig slit de neste fire ukene før påskeferien. Vi skal begynne med ski i gymøktene, og jeg mestrer det rett og slett ikke. På toppen av elendigheten, skal vi på skitur med klassen, tre dager og to netter. Vi skal gå 16 km med all bagasje på ryggen (ekstra heldig for meg med scoliose...). I tillegg må vi betale noen slanter for denne turen - jeg som allerede går i dundrende underskudd hver måned!

MEN. Nå må jeg prøve å se litt positivt; noe må det jo være! For det første er det ikke så veldig mange prøver de neste ukene (som jeg vet om enda, vel å merke). Det er bare halvdags norsk skriveøkt + matteprøve, geografiprøve, treningsledelseprøve, dansefremvisning, historieprøve, idrett og samfunnsprøve (lurer på om denne blir forflyttet til over påskeferien?) og sist, men også minst; de øktlige glose- og verbtestene i fransk. Hm, når jeg tenker over det, var det ikke så "ikke mange" prøver likevel... Uansett! Andre ting jeg gleder meg til, er bursdagsselskapet til fetteren til mamma. Det blir så koselig å se igjen ham og de andre familiemedlemmene som kommer! Har jeg fortalt at han er blant Norgesmesterne i triatlon? En annen ting er at Analin og jeg har fått oss et nytt sangoppdrag! Vi er blitt spurt om vi kunne synge i 15-20 min på æresmedlemsfesten for Vikersund IF, noe som vi selvfølgelig ikke kunne si nei til! Dette skal foregå den 20 april, men det blir nok en del øving i mars, hehe.

Ser man det! Det ble et større avsnitt på den positive delen enn den negative. Jeg tar det som et godt tegn! Jeg får stikke og fortsette med lekser etter denne matpausen med bloggskriving. Analin og jeg har forresten satt oss et mål for tiden videre:

Vi skal gjøre husarbeidet mer effektivt, jobbe med lekser mer effektivt, få mer søvn, spise sunnere og generelt bli bedre på alle områder! ... (kremt)

Ta vare på deg selv!
~ Bella

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sound The Bugle

Tid for Oslo-rebus!

MUNTLIG EKSAMEN!

Filmstjerne for én dag!